zondag 9 november 2008

Kerstkussens.


Had al een paar jaar dezelfde kerstkussens en vond nadat Saskia en ik op de lapjesmarkt rondsnuffelde deze leuke stof,ben gelijk aan de slag gegaan met dit resultaat.Leuk he!het doet een beetje Scandinavisch aan.Van de rest van de stof ben ik negen kleine kerstornamentjes aan het maken voor in de gang,zal als ze klaar zijn wel laten zien,dus weer verder met zomen.

For several years I had the same christmas pillows on the couch. On the fabric-market Saskia and I visit I came across this fabric. I love the fabric, it's more a scandinavian style. I made four pillows, and I'm using the rest of the fabric for little christmas ornaments. When there done, I will show them. So back to hemming.

Joke

5 opmerkingen:

Saskia zei

Ze zijn leuk mam!
Bijna, bijna net zo leuk als die van mij....
zonder gekheid, ze passen perfect bij de banken, en als de ornamentjes klaar zijn, zal dat ook leuk hangen in de gang.
Ik ga ook maar snel verder met mijn kerstpresentjes.......

Nancy zei

I actually knew that dutch word. Wow, can't believe it. They are really beautiful. The fabric is so pretty and your work is great.
I see I missed your last entry, so I will go now to see it.
Nancy

Anoniem zei

Hoi Joke

Wat een mooie stoffen hebben jullie daar in Utrecht gevonden! Enkele jaren geleden was ik ook op zoek naar kerststofjes en toen hadden ze helemaal niets! Uit navraag bleek dat er de laatste jaren weinig of geen vraag naar was. Gelukkig zijn de mensen nu weer lekker bezig met naald en draad en kun je dus ook volop van deze stofjes krijgen. Leuk hoor.
Groetjes, Elly

Willeke de la Chambre zei

Ziet er heel gezellig uit!!!

Heidi zei

Wat is dat een mooie stofje! Je kussens zijn erg leuk. En je bent al klaar voor de kerst.

Hugs ~
Heidi