maandag 30 maart 2009

Weer 'n jaar ouder.



Dat krijg je als je op Zondag jarig bent en je verjaardag viert,druk, maar heel erg gezellig.Maar ondertussen heb ik ook niet stil gezeten,zoals gehoopt is mij charm top klaar en kan hem a.s.Woensdag meenemen om te showen.Erg leuk om te doen en misschien maak ik nog wel een andere,heb alweer een idee,maar eerst EEN ufo.



That happens when youre birthday is on sunday. A lot of people came, so it was busy.
But it was plesant. Meanwhile I worked on my charmquilt last week, and I finished the top.
So Wednesday I will take it to the quiltbee for a show and tell. I had fun making this charmtop, maybe I make another one because I have new ideas. But first there is an UFO I have to finish.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Joke

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent aardig in de bloemetjes gezet! Gisteravond zag ik je charmquilt in het "echt" en dan is hij nog mooier. De quilt boven de bloemen vind ik ook heel mooi. Leuke technieken gebruikt. Neem je die ook eens mee zodat ik hem in het "echie" kan bekijken?
Groetjes, Elly

Heidi zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk om weer je charm quilt terug te zien. Dat is een prachtig effect als je het op de foto ziet. Charm quilts zijn wel verslavend. Ik heb ideeen voor nog twee nu maar eerst aan de slag met de tweede. Daar heb ik lekker veel stofjes van iedereen gehad.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Nancy zei

Happy Birthday, I hope it is great.
Your quilt is just beautiful. I love the colors.
Nancy