donderdag 28 januari 2010

Wat een snoepie.

Na een hele week ziekenhuis, dokters en bestralingen,lekker vanmiddag mijn eerste blok in elkaar gezet. Dat gepruts doet een mens goed en ik werd er zelfs vrolijk van toen het af was. Gelijk maar een foto en zie hier het resultaat.gaaf he? Op naar de volgende.

After a week of hospital, doctors and irradiations, I wanted to play with my fabrics. I put the first leanne's House BOM block together. It brings a person to other thoughts. It even made me a bit cheerful when I finished it. So a photo of it and voila! Cool huh? So bring on the next one.

3 opmerkingen:

Saskia zei

Yep, het is gaaf!
en leuk om te zien dat hetzelfde blok zo anders wordt met andere stofjes. Ben benieuwd hoe alle andere eruit zien. morgen nog een dag heen en weer rijden, en dan even weekend. Kan je veel bijslapen. Knuffels Saskia

Anoniem zei

Nice block!
I understand now how this BOM works!
Saskia explained it all and it's quite clear!
Almost tempted to start one myself!
Love the flowers and the bee thing!
Does it come in Blue and Yellow?
Greetings,
Joanne

Heidi zei

Echt gaaf! En ja, je wordt blij mee van een blok als die af is. Ik heb zo vak dat ik ben dankbaar dat ik mijn handwerk heb. Nou heb ik wel jouw blok gisteren in het echt gezien dus weet dat het beeldschoon is.

Ben je vandaag begonnen met de tweede?

Hugs en groetjes ~
Heidi