donderdag 25 februari 2010

Is het wat geworden? (well, what do you think?)


Het was een gezellige dag vandaag met de Four Patches,en dit is het resutaat van onze Row Robin in het vierkant.Altijd weer spannend wat een ander aan jou quiltje zet en dan bedoel ik vooral de kleuren.Daarom heb ik hem opgehangen over een andere quilt ,nu kan ik het goed op mij in laten werken wat er verder nog bij of af moet.Suggesties zijn altijd welkom,ik ben er nog niet uit.

We, the Four Patches had a girly good day! Look at the results of our first row robin. Always scarry to give you heart away, never know what will happen to it. The same with my spring medallion, it's colorfull, but I do not know what I feel about it. Don't know how to go on with this, binding, applications, hmmm. What do you think?

3 opmerkingen:

Saskia zei

Hmmmmm, weet je............ eigenlijk is'tie van jou eigenlijk best wel leuk.
En ik denk dat ik dat niet als enige denk!
Dus er valt best iets van de maken.
En ik heb wel een favoriete lelijkste, wil je weten welke?

Elly zei

Tja Joke, dat is moeilijk. Waarschijnlijk kun je het beste nog een paar randen in je eigen kleur maken zodat het meer "je eigen" quilt wordt. En Saskia..... de lelijkste? Laat de overige dames van de Four Patches het maar niet lezen. Maar ik denk dat ik het kan raden.
Goed weekend.

Heidi zei

Leuk Joke! Ik heb toen een bij je gezien. Ik ben wel mee eens dat het nog een rondje nodig heeft. Trouwens dit heet een Round Robin. Het is de oorsprong van het idee en later kwam iemand met het idee om een Row Robin ook te doen.

Ik weet zeker dat je uit komt met de perfecte oplossing om je eigen border er om heen te naaien.

Hugs en groetjes ~
Heidi