zondag 1 augustus 2010

Long time ago.

Heel veel gedaan de laatste tijd,maar niet op mijn blog.Hoog tijd om weer een nieuw bericht te schrijven.
Eigenlijk heb ik veel te veel projecten, ( in de ogen van Saskia en Heidi is dat niets...) maar ik wil nu toch wat ik heb eerst afmaken. Daarna kan er iets nieuws op tafel komen.
Ik heb Joke's Huis kleiner gemaakt en zie hier het resultaat.
De hoeken in verstek moeten nog gestikt worden, daarna sandwichen en doorquilten.
Deze en nog 3 andere quilts die ik ook moet gaan quilten... Ik heb dus genoeg te doen deze zomer, herfst en winter!



Lots of things happend the last couple of weeks. not much time to blog though.
So now it's time to let you know where I worked on. I finished 'Joke's House'. Mine is only 4 blocks because I don't want any more large quilts. I have a lot of UFO's hanging around (not that many as Saskia and Heidi have, but still..)
This one now has borders, I have to sandwich and quilt this one, and 3 more.
I know what I have to do this summer, autum and winter LOL.



7 opmerkingen:

Saskia zei

Zo! dat is heeeeel lang geleden zag ik net. 5 mei, we zitten nu al tegen 5 augustus aan...
Maar goed dat je nu wat vaker achter de computer kan. Dus alle leuke gedachten, projecten gewoon laten zien!
Joke's huis wordt een plaatje!
Knuffels Saskia

Anoniem zei

Joke's House looks so nice!
Great to see you blogging!
There's cooler weather the coming week so maybe it's a good time for me to work on June's block! Get ready for the August Block!
Take care,
Joanne

Heidi zei

Joke's House is een plaatje! Deze quilt is erg druk dus kleiner maken is eigenlijk perfect zo. Ik vind je borders ook erg leuk. En nu het quilten maar dat heb je zo af. Breng je het woensdag mee? Ik wil het nu ook in het echt kunnen bewonderen!

Hugs en groetjes ~
Heidi

Elly zei

Hoi Joke, gelukkig zagen we je wel op de quiltavonden. Je "House" is heel erg mooi geworden. Ik ben nog steeds jaloers op je mooie bloemen :)
Tot de volgende keer.
Elly

Sonja zei

Wat wordt dat toch mooi!!! Goed ontwerp, maar ook goed gedaan!

Anoniem zei

Oooooh, dit is zulk mooi werk, Joke, proficiaat !
Dit quilt zal zeker een schat zijn ;>)
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
NADINE

Valentina zei

Joke, wat een prachtig quilt...mijn gunst hij is zo erg mooi! Je kleuren zijn fantastisch. en die spreuk spreekt me echt aan. Gefeliciteerd! Ik probeer ook zelf mijn eigen 'house' te maken. Ik ben niet zo goed met 'stitchen' maar nu dat ik jouwe zie, voel ik heel veel inspiratie om door te zetten.
:) Bedankt, Joke!