maandag 25 oktober 2010

Even bijkletsen ( chit chat)

Wat heb ik genoten van *Een vesting vol Quilts*en ook van de locatie. Er was duidelijk zorg aan besteed.
En ik ben toch wel apentrots dat mijn quiltje op zo'n mooi plekje mocht hangen,ik zit nog na te genieten! Saskia had ém ook snel gevonden...I just enjoyed the quilt show in Woudrichem. All the quilts were cared for, and were carefully displayed. I felt a little bit proud that one of my quilts had a little spot between almost 400 quilts. I'm still floating.. LOL Saskia found went to the show too, and found it..


En dit was mijn favoriete quilt ,wat een werk en wat een mooie kleuren.
This one is my favorite, I just love the colors and there was a lot of work put into it.

Maar intussen heb ik zelf ook niet stil gezeten. Ben bezig met kleine werkjes voor kerst,maar daar kan ik nog niets van laten zien 'tis een verrassing...
In the meanwhile I'm working on little Christmas gifts. I can't show you this right know, because some lady's read my blog.



Vandaag heb ik een gesprek met mijn oncoloog gehad. De behandeling slaat goed aan,de metastase is rustig en stabiel dus zielsgelukkig naar huis en over zes weken zien we wel weer. Kwaliteit van leven is kwaliteit van denken nietwaar??
And I'm happy to say that I had good news from my oncologist. She told me the treatment is doing his job, the metastasis is quiet and stable. SO, we were floating home on a set of extra wings!! The next treatment is over 6 weeks. The quality of live is the quality of thinking, don't you think??



11 opmerkingen:

Anoniem zei

I really enjoyed the quilt day out! So many quilts! That must have been a job to hang them all up! I'm still enjoying the photos!

Great to read the healthy good news!
Take care,
Joanne

Saskia zei

Haha, was ik nog je blog aan het vertalen en aan het schuiven met de foto's heeft Joanne je nieuwe berichtje al gevonden...
Maar je hing mooi, en het was inderdaad een super show! Ik ben nog veel blijer dat de oncoloog goed nieuws had!! Er kan weer een strikje bij!
Knuffels en ik hou van je honderdduizendveel!
Saskia

Anoniem zei

I'm sooo pleased, reading these good niews from your doctor, Jokie, and your last saying is a treasure.
ENJOY your sewing ! (can't wait seeing what you're preparing for Xmas ;>)

Heartful thoughts,
XOXOXOXOXOXOXO
NADINE

Anoniem zei

It's even a better blog now with the addition of more photo's, story and translation! Good work! Sometimes when I'm adjusting the entry a photo disapears !
Take care,
Joanne

Karen zei

Excellent news! And yes, the quality of live is the quality of thinking. Your quilt is beautiful!

Anoniem zei

Joke wat een fantastisch nieuws van je oncoloog, super ,super.
Ook wij (Ruud en ikke) hebben jou quilt in Woudrichem zien hangen op die mooie plek van wat wij noemen, "Het quiltplein", die tentoonstelling was helemaal geweldig, er was veel te zien op een geweldige locatie.
Het was trouwens weer lekker je te lezen via je blog!!
Liefs Bep.

Kaaren zei

Congratulations, Joke! What wonderful news you shared about your health.

Even though the quilts are beautiful, they are not as wonderful as your news! Woo hoo!

Miriam zei

Wonderful news from your doctor!
I love your quilt! beautiful work!

Sonja zei

Joke, wat heerlijk dat je goed nieuws hebt van de oncoloog. En wat een mooi gezegde over kwaliteit van denken!
En jouw quilt is zeker waard om tentoongesteld te worden! Mooi kunststuk en pronkstuk!
groetjes Sonja

Siobhán zei

I am SO happy that you received good news!! I 'know' you through Saskia & Heidi's blogs. I'll continue praying that all goes well!

The quilts are wonderful!

Anoniem zei

Lieve Joke, wat een geweldig nieuws. Ik hoop van harte dat het zo blijft en duim voor je. Wat geweldig dat je quilt daar zo mooi hing. Helaas kon ik niet naar de tentoonstelling, dat vind ik echt jammer, Succes en sterkte verder en tot de volgende keer. Groetjes, Elly