dinsdag 25 januari 2011

Centennial( Farmers Wife)

Dit zijn wat blokken van mijn Centennial Sampler en die ga ik verbouwen tot een Farmers Wife.  Dat klinkt gek,maar het zit al helemaal in mijn hoofd. Reken maar dat het leuk word.Ik denk dat het een Farmers Centennial Wife word. Ik zit hier een beetje onzin te kletsen , omdat Saskia mee zit te kijken via CrossLoop.  Wel een heel handig systeem hoor, dat iemand van afstand kan meehelpen. Mijn computer is namelijk een beetje eigenwijs, of ik niet zo handig. Dat kan ook LOL

This are a few blocks of my Centennial Sampler. I'm gonna make change it into Farmer's Wife. Sounds strange, but I can see it in my head.
I think it's going to be a great little quilt.. (well a great BIG quilt )
I'm talking a little bit funny too, because Saskia is on skype with me talking, and on CrossLoop with me, working my computer. I'm a late bloomer computer wise LOL



6 opmerkingen:

Saskia zei

Maar je kan in ieder geval weer gewoon je blog schrijven. En bemoei me graag met alles, dus dit is helemaal kaasje voor me ;-)

Sonja zei

He, leuk! Een echte boerenklus. Het farmen gaat je goed af!

Anoniem zei

Are there any Chickens running around the quilt? Cows? Water pump? Old Wash machine?
What a quilt to take on!
Have fun creating the colour combinations!
Take care,
Joanne

Anoniem zei

Hallo Joke.

Wat hardstikke fijn dat je er een bedeltje bij krijgt van Saskia en wat een geweldig idee van haar.
De blokjes voor de boerenquilt zijn erg mooi en hoe je dat verbouwen van Centennial naar Farmers Wife gaat aanpakken zie ik graag.
Nog een tip van mijn mijn kant, pas goed op je blog, want als Sasje langs komt kan er van alles gebeuren zoals we weten.
Liefs Bep.

Carolien zei

Wat een goed idee, die combi quilt! Zie ik ook wel voor me :)

Liefs en groetjes, Carolien

hetty zei

Lovely blocks. I can see where Saskia gets her talent! All beautiful quilts start with a vision in one's head.