donderdag 29 september 2011

Vakantie in Spanje ( trip to spain)

De vakantie in spanje bij onze kleindochters zit erweer op. Wat was het gezellig ze weer te zien. Leuke uitstapjes gemaakt, onder andere met de catamaran van Altea naar Calpe. G*E*W*E*L*D*I*G. En Opa moest ook het net op.


Our vacation in Spain is already behind us. We visited our granddaughters, and had a GREAT time. We made great trips, one was a trip with a catamaran. And of course GRANDDAD had to be there right in the middle of the net.


Ondertussen hebben mijn handjes ook niet stilgestaan.
Ben helemaal bij met de Borduur mistery van de quiltgroep.
En het kerstgebeuren voor de quiltgroep heb ik ook alvast afgemaakt. Het thema van dit jaar is servetten.
Het zooitje wat je op de foto ziet, is het restant, maar ook daar heb ik wat van weten te brutselen. Foto komt er later op, want wie ik heb, zal vast wel eens op mijn blog gluren... LOL

Meanwhile I kept my hands busy. I made round 3 of the cross-stitch mistery. And after that I worked on the Christmas theme. Napkins. SO the mess that's left are fabric scraps from them. And I had to make something out of scraps too.
Can't show you the photo's yet, because there is a change the one the napkins are for, is lurking... LOL

Dan heb ik me nog over laten halen door een zekere voor een online BOM (blok van de maand)
En dit is het resultaat, van het eerste blok. SUPER leuk om te doen. En 1 blok per maand moet te doen zijn.

Then some-one who not be named got me into a BOM. And this is the first of the blocks. I loved making this. And 1 block a month is do-able.

Mijn UFO's moeten ook af, heb er nog 3 liggen.
Dus daar ben ik de komende tijd wel zoet mee. Maar daar later meer over
I have to keep working on my UFO's too, there are 3 still left to do.
So they will keep me busy for a while. I will show and tell later.

3 opmerkingen:

Saskia zei

Leuke BOM blok. Nu kon ik het beter zien, dan met crossloop.
En van de week nog meer foto's van spanje eropzetten?
met misschien een linkje naar het appartement? Kan je naast reclame maken gelijk oefenen met foto's en linkjes.
Knuffels

Carolien zei

Hallo Joke,

Fijn dat jullie genoten hebben in Spanje!
Dank je wel voor je leuke kaartje én het schattige bijgaande cadeautje, ik ga daar eens een leuk plekje voor zoeken straks ...

Groetjes en knuffel terug,
Carolien

Joanne zei

Looks like it was a great Spanish vacation! And now some summer weather here! Getting any ideas for a Spanish quilt yet or do you need a few more trips this winter?
Take care,
Joanne