maandag 23 januari 2012

Een nieuw jaar met nieuwe uidagingen (lots of finishes and presents)

Allereerst iedereen een creatief en vooral een gezond 2012.




Ook wil ik iedereen bedanken die op mij heeft gestemd,derde plaats dat is toch geweldig.
De Christmas Party van de Quilt Bee was weer heel gezellig,en de servetten die we deze keer als opdracht hadden zijn stuk voor stuk kunstwerkjes geworden.
Iedereen zag er tegen op,maar het resultaat mag er wezen. Ik kreeg de kerstbomen servetten van Heidi. Mooi he??

First of all, I wish everyone a creative and healthy 2012!!
And I want to thank everyone who voted for me. I got third place, how great is that!!

The Christmas party at Heidi's was very warm and great as usally. This years theme was napkins. And there were pieces of art created by all of the lady's. I picked my own daughter out of the names. So I knew perfectly what she likes. The napkins came out perfect, and although everyone was a bit nervous about the theme. It was a blast to see all the napkins together. The tree napkins was my present from Heidi. Aren't they beautiful??


Heb intussen ook weer twee sterren af voor het BOM project.
Ben benieuwd naar de volgende,nu nog acht te gaan.
Ook mijn mistery borduurwerkje is klaar en ingelijst.Ik vond nog een oud kaarsenplankje,en daar past het precies in.Ben nu aardig bij met mijn Ufo's.

I finished two block of the BOM. Still 8 to go, but I like how it turns out sofar.
The mistery cross stitch is finished too. I found an old wooden plate, used as a candle tray. I fitted perfect. So I'm pretty close to finishing all of my UFO's and WIP's. 

De nieuwe opdracht van de Bee is voor dit jaar een advent kalender.
Alles mag,borduren,patchen,en wat je zelf nog kan bedenken,ben natuurlijk gelijk als een speer aan de gang gegaan.
Maar dat is voor de volgende keer.

The new project of the quilt group is an advent calender. Everything goes, cross stitch, patch, applique, stitchery... and anything you can think of. Will tell about that later.

4 opmerkingen:

Joanne zei

Hallo!
Was even aan het rondreizen door deze blog, begonnen in 2008! Veel mooie dingen over de jaren gemaakt!
Vandaag ook!
Leuk om te zien en te lezen!
groetjes,
Joanne

Saskia zei

Ha, Joanne beat me to it.. oftewel ze is me voor!!
Dacht even gelijk een berichtje te kunnen plaatsen. Maar had net de telefoon opgehangen, of de buurman had een 'probleem' met de laptop.
Ik wordt nog een ICT-deskundige LOL...
Maar, even terug naar de blog. Ik ben superblij met de servetten! bijna zonde om ze te gebruiken. En je borduurtje en blokken zijn superleuk. Ik loop achter met de BOM block.
Knuffels
Saskia

Heidi zei

Hallo Joke! Onze Christmas Party was inderdaad gezellig en de kados prachtig geworden. Ik was zo blij dat ik jouw naam had en wist meteen wat ik wou voor je maken.

Heb de eerste 4 advent blokken in huis. Wat zijn ze leuk! Dat wordt genieten op onze februari quiltavond hoor. Heb je al wat stof gevonden voor je adventquilt?

Quilted hugs,
Heidi

Yvonne zei

Wat een leuke inspirerende blog!