zondag 3 juni 2012

Hoezo lang geleden.

Nog even en het is bijna alweer Januari. Zolang is het geleden sinds mijn vorige blog... Ben ook met alles tegelijk bezig, en mijn blog is niet mijn sterkste kant. Praten doe ik als de beste, maar ja, het goed op een blog krijgen is andere koek! haha... Toch nog een stukje lente,... over mijn nestje koolmeesjes op negen hoog. Pa en Ma vlogen zich het ongans,dus het moesten er wel veel zijn, dachten we. We hebben ze niet uit zien vliegen,maar na het openen van het kastje lagen, jawel... onderin vijf platgedrukte meesjes. Jammer,het was denk ik te vol en de sterkste overwint!
Verder klus ik nog aan een leuke BOM. Dit zijn de eerste zes blokken. Heel leuk om te doen.
En ook een leuk project met de Quiltbee is de adventkalender. Ieder levert een of twee patroontjes aan, en je mag er mee doen wat jezelf wil. De een levert een borduurpatroontje aan, en dan kan je het ombouwen naar een applicatie of stitchery bijvoorbeeld.

3 opmerkingen:

Joanne zei

Goeden Morgen!
Zo hoog om wormen boven te brengen! Dat is werk! Ik denk dat de Boni om de hoek bij mij is dichter bij! LOL
Super quilting!
groetjes,
Joanne

Saskia zei

Goed, dat je weer een berichtje erop hebt gezet!
Gewoon vaker een plaatje erop zetten en net zo schrijven als je praat.....:-)
Knuffels

Heidi zei

Hallo Joke! Wat leuk om je advent quilt te zien. Ik heb zin in het quiltgroep vanavond.

Je scrap blokjes zijn prachtig. Wordt het een grote quilt? En dan je vogelhuisje die ik goed ken vanwege je medallion quilt. :-)

Hugs en groetjes ~
Heidi